Популярні публікації

пʼятницю, 31 січня 2020 р.

GLOAL PERMANNENT WAR. В УКРАЇНІ НИЗЬКИЙ РІВЕНЬ АНТИСЕМІТИЗМУ, АЛЕ МАХРОВИМ ЦВІТОМ КВІТНЕ УКРАЇНОПАТІЯ.

У неділю ввечері, 19 січня, вийшло інтерв'ю президента України Володимира Зеленського ізраїльській англомовній онлайн-газеті The Times of Israel. Автори інтерв'ю відзначають, що Зеленський непогано говорить англійською, проте більшу частину часу відповідав українською, використовуючи перекладача.
Їде в Ізраїль на річницю звільнення Освенцима. 
"Наявна у нас статистична інформація показує, що кожен четвертий з євреїв, які загинули під час Голокосту, був українцем. Ось чому для українців дуже важливо вшанувати пам'ять жертв Голокосту. Тому я думаю, що було б справедливо, щоб президент України виступив з промовою. Я знаю, що у ізраїльської сторони інший формат; нас не запросили говорити. Але в будь-якому випадку я буду присутній на цій церемонії (22-23 січня президент відвідає Єрусалим для участі в заходах, присвячених 75-й річниці звільнення нацистського концтабору Освенцим - ред.)".
В 1939 – 1941 роках в Україна була радянською республікою в якій правила кліка більшовицьких катів. Всі євреї в той час, які були не згодні зі сталінським режимом були репресовані, розстріляні, або знаходились в системі ГУЛАГ. Ті ж євреї які залишились в Україні були вірними адептами сталінського режими і приймали в участь у знищенні ворогів Радянської влади в складі репресивних органів ОГПУ-НКВД, Прокуратурі, Судах і РККА, а також в партійних і державних більшовицьких органах. Євреї займали не тільки керівні посади, але й були рядовими досчиками, стукачами і сексотами. Працювали на рядових посадах в державних органах,ТОРГЗІНІ - торгівлі по викачці дорогоцінних металів з населення під час Голодомору . Приймали активну участь в репресіях і організаціх Голодомору 1932-1933 роках. Рішенням Політбюро і ГКО 85% радянськиих євреїв були евакуйовані з України в Поволжжя, на Урал, Казахстан. 15% що залишились були немічні старі і хворі особи, які приймали активну участь в Жовневому перевороті, Громадянській війні, і всіх антиукраїнських акціях більшовицької радянської влади.
Називати більшовицьких катів жертвами Холокосту – блюзнірство.
Звичайно було би потрібно в Ізраїлі і Полщі нагадати, що в Освенцімі капо, з поляків, а можливо польських євреїв,   забили братів Степана Бандери. Василя Бандеру забивали камінням і кинули з третього поверху будови. Олександра замучили каторжними роботами і побоями. Він обезсилів і лікар СС зробив йому укол фенола в серце. Істине милосерді СС до українців. Потім їх трупи спалили, а попіл відвезли Степану Бандері в інший табір Закзехаузен. Там Бандері було добре, як і батькові Ющенка. Пили каву.
В Україні з'явиться свій Єрусалим. 
"У нас є проект в Умані, куди приїжджають багато євреїв з усього світу, щоб вшанувати відомих євреїв: в місті ми починаємо будувати "маленький Єрусалим". Тому ми вирішили побудувати історичний музей, щоб створити великий парк і реконструювати синагогу. Ми хочемо зробити справжнє маленьке містечко. Ми придумали назву "маленький Єрусалим" як ідею".
Місце де нібито знаходиться могила цадика Нахмана має історичну назву «ТУРОК». На місці де зараз збираються Хасиди були турецькі-мусульманські братські могили воїнів турецького султана, які разом з Петром Дорошенком штурмували Уманську фортецю де засіли козаки Ханенка. Могила цадика Нахмана знаходиться на старому єврейському цвинтарі де тепер побудовані очисні споруди. Камінь з могили випадково попав у фундамент будинку після прийняття рішення Уманським міськвионкомом про будівництво каналізаційних очисних споруд. Чекаємо на Українсько-Турецький скандал, а можливо і війну. Ой а про Коліївщину зовсім забули.
Коли почнеться будівництво меморіалу Бабин Яр. 
"Ми запитали рабинів, чому це не було зроблено раніше. Були різні ідеї для проектів. Але тепер він завершений, і ми вирішили, що в цьому році почнуться фактичні будівельні роботи".
Єврейський погром в вересні 1941 року в Києві вчинили агенти НКВС, комсомольці і партійці  Чернівецької області, які по завданню органів НКВД в перші дні записались в поліцію Києва.  В НКВД була підозра, що в Києві було хасидське підпілля, яке присвоювало золото з ТОРГЗІНІВ. Хасиди-підпільники таємно мали паспорти Швейцарії і їх дійсно мали евакуювати в Швейцарію разом з золотом. Більшовицькі поліцаї–підпільники на станції Лук’янівка в Києві розстріляли 3300 чоловік, які мали евакуювуватись до Швейцарії і спалили вагони з багажем. Потім військовополонені дійсно просівали попіл в пошуках золота. Розстріляних і спалених хасидів на залізничній станції Лук’янівка поховали на єврейському цвинтарі. Пійманих підпільників частково розстріляли. Ро це є спогади коменданта Києва. Розстріл хасидів відбувався підчас підриву центру Києва і величезної пожежі, яка виникла в результаті підриву. Пожежа паралізувала роботу німецької адміністрації тому операція по ліквідації зрадників СРСР пройшла досить вдало. Тільки в 1942 році Гестапо зрозуміло що поліція Києва перповнена агентами НКВД. Гори речей в Бабиному Яру відібрали в євреїв яких совіти евакуйовували через залізничну станцію Лук’янівка. В той час був ліміт на кількість речей одна валіза на особу і документи. Все що було понад ліміт, безжально відбирали і  викидали в Бабин яр,  не звертаючи увагу на цінність речей. Партійно-господарські упирі добряче грабували українське населення, бо речі дійсно були розкішними. Приймачі в киян були конфісковані ще радянською владою. Всім українцям зрозуміло чому совєцкі євреї, потомки більшовиків так лютують проти ОУН, бо хочуть свої злочини списати на Бандеру.
Пишається рівнем антисемітизму в Україні. 
"У нас є дуже цікава статистична інформація, яка буде дуже цікава для Ізраїлю. У 2018 році було опубліковано опитування Pew Research Center, в якому оцінювався рівень антисемітизму в Європі. І найнижчий рівень антисемітизму був в Україні. Ми дуже пишаємося тим, що у нас такий низький рівень антисемітизму... Звичайно, у нас є відсоток радикальних людей, але він дуже маленький".
В Україні махровим цвітом роквітла українопатія.
Зізнався, що сам має єврейську кров. "І ви знаєте, що у мене єврейська кров. І я президент. Нікому немає діла. Ніхто не питає мене про це".
Дійсно нікому до цього не має діла. Всі думали, що Зеленський дійсно порядна людина в широкому змісті цього слова. Гуманіст, демократ, ліберал, європеєць. Його ж ні разу яйцями за фекальні жарти про українців не закидали.  Виявилось він дійсно порядна людина лише для рускоязичних євреїв типу  Пінчука, Коломойського, Тарути, Тимошенко, Авакова, Кернеса, Левіна, Суркіса, Корбана, Рабіновича, Боголюбова інших.
Достаменно встановлено, що всі корупціонери в Україні рускоязичні євреї і їх, корупціонерів-євреїв,  в Україні  ставоки гати.
Був в Ізраїлі багато разів. "О, я був там багато разів. У мене там є родичі - тітка моєї матері і її родичі. Деякі з них переїхали в Ізраїль близько 10-15 років тому. Можливо довше. В кінці 90-х. Я був в Ізраїлі багато разів . Для зустрічей, ділових зустрічей, телевізійних зустрічей і концертів - в моєму минулому житті".
Був і в Росії і Ізраїлі і не став громадяниом Ізраїлю і РФ? Це дуже дивно. Всі євреї, хто має право, як правило стають громадянами Ізраїлю і одночасно агентами МОСАД. Володимир Олександрович виступав перед президентом РФ Медвєдєвим в Москві, коли вони з Януковичем парились бані. Всі хто приймає участь в таких розважальних заходах для президента РФ проходять відповідну перевірку і вербовку. Знову дуже дивні обставини.Ні для кого не буде сюрпризом, якщо Зеленський виявиться агентом МОСАД.
Розповів про своє єврейське коріння. "Моя бабуся жила в Кривому Розі, в тій частині півдня України, яка була окупована фашистами. Вони вбили всіх, хто лишився євреїв. Вона поїхала в Алмати, Казахстан. Багато людей бігли туди. Вона вчилася там. Вона учитель. Після Другої світової війни вона повернулася . Ось де я народився".
Як бачим сам Зеленський розповідає про евакуацію бабусі, але не розповідає чим займався його дідусь молодший-лейтинат НКВД, а потім офіцер міліції. Ладно. Ось мій дідусь також був молодшим лейтинантом НКВД і командиром роти загородзагону. Інший би соромився, а я ні. Не виключено, що йому довелось розсріляти пару десятків комуністів і якщо серед панікерів були євреї так це ж віна. Але все ж таки мені повезло, що він загинув, бо якби він вернувся з війни мене б точно не було на білому світі. Моя б мама ніколи не зустрілась з татом. Так що добре подумайте хто для вас більш цінний.
І вірить в Бога. "У мене було одне відношення, коли я був хлопчиком, і інше зараз. Я ніколи не говорю про релігію й ніколи не говорю про Бога, тому що у мене є власна думка про це. Звичайно, я вірю в Бога. Але я говорю з ним тільки в ті моменти, які є для мене особистими і важливими, і в місцях, де я відчуваю себе комфортно".
Всі євреї іудеї, про це відкрито розказував Толян – ядвашистський директор.
Що думає про слова Путіна "Україна - не держава".
 "Я не знаю, про що він думає. Він не сказав мені. Я думаю, він розуміє мою позицію: Україна - незалежна країна. Ми велика країна, найбільша в Європі. Я думаю, що він розуміє. Що він думає про це? Це в його голові".

Пофіг що думає Путін, головне які вказівки дає московський папа Берл Лазар.

Немає коментарів:

Дописати коментар