Популярні публікації

четвер, 21 березня 2019 р.

GLOBAL PERMANENT WAR РОЗМОВА В ЕЛЕКТРИЧЦІ ФАСТІВ - КОЗЯТИН ПРО КОНОВАЛІВ.


Весною 2018 року, на проводи, я їхав в електричці Фастів-Козяти. Електричка була забита. Народ їхав поминати свої предків на сільські цвинтарі.
Перед мною сиділа молода жінка і час від часу вона починала плакати. Я дивився у вікно і пив воду. Жара була не можливою. Дівчина плакала. Я не витримав і запитав: " Ти чого плачеш ?" Вона мовчала. Я дістав чистий стаканчик налив води і запропонував їй випити. 
Вона випила воду помовчала і каже: 
-Таке гарне життя і прийдеться помирати так рано.
- Чого так сумно?
- Працювала на Польщі. В неділлю ходила по місту. Посковзнулась і гепнулась. Наче і не дуже, але постійно нило в в середині. Приїхала додому в Україну, пішла районну  поліклініку  Доктор подивився. Направив на комплексний аналіз. Здала аналізи. Докто вивчивши аналізи сказав, що аналізи погані і направив в Київ у відому приватну поліклініку на МРТ. Зробили МРТ. Лікар сказав, що рак і потрібно робити хімію, а потім операцію. Ось і плачу, бо моя сусідка зробила теж саме, що радять мені лікарі. Зробила три дорогі хімії і операцію. Через деякий я взнала, вона померла в 32 роки. Позвонив поляк і попросив приїхати раніше, бо потрібні робочі руки, а в мене рак. Ось і плачу.
Я налив собі водички. Випив. Запитав.
Ти говорила лікарям, що працюєш в Польщі ? 
Вона ствердно кивнула. 
Я продовжив ось вся причина по якій в тебе доктора виявили рак, адже їм потрібно жити, вчити дітей, купляти авто, побутову техніку квартири і будинки для дітей і вони подивились на тебе як на вівцю, з якої можна взяти шерсті клок, а як ти, будучи здоровою чудом виживеш від процедур, які над тобою проведуть доктора, то вся слава і твої, зароблені важкою працею, гроші, будуть їм.
Ось тобі приклад з мого особистого життя.
- В мене почала боліти спина. Я пішов до лікаря. Лікар попросив зробити взнос 10 гривен. Я дістав гаманець подивився, дістав готівку було п'ять соток, а десятки не знайшов. З іншого відділення виглядала сотня долларів. Дістав сотку гривен дав. Медсестра відрахувала здачу і почалось лікування. Спочатку зробили ренген. Я приніс знімок. Веселий до цього доктор раптом став сумним. Доктор похмуро дивився на ренгенівський знімок ціною 50 гривень і тер підборіддя. Виписав направлення на біохімічний комплексний аналіз крові, мочі і кала. Цілий тиждень я проходив різні аналізи і УЗІ.
Під кінець тиждня я з результатами аналізів і результатми УЗІ.
Лікар подивися аналізи і повідомив, що у мене виявили яйця глистів. В мене відвисла щелепа. Доктор негайно виписав рецепт на 200 гривен для комплексного видалення глистів. Ліки такі ефективні, що повністю розчинають яйця і глисти, що від них не залишається і сліду. Я був вражений. У мене глисти аскариди.
 ГОРІЛКА, ЧЕРВОНИЙ ПЕРЕЦЬ, ХРІН, ЧАСНИК, ЦИБУЛЯ. РУКИ, ОВОЧІ, ФРУКТИ, ЯГОДИ, МИЮ, ДЕЗЕНФІКУЮ, КОРИСТУЮСЬ РУКАВИЧКАМИ, НИЖНЯ БІЛИЗНА ПОСТІЙНО ПЕРЕТСЯ ПРИ ВИСОКІЙ ТЕМПЕРАТУРІ.   
Доктор продовжував похмуро вивчати результати аналізи і сказав сумним голосом, що аналізи в мене дуже погані і потрібно робити МРТ - ціна 60 доларів США. 
Я погодився, але яйця глистів не виходили з голови. 
Ще декілька днів пішло на митарства і весь цей час яйця глистів не виходили з голови. На кінець зібрали консіліум з семи докторів. Доктор оптимістично повідомив мене що онкології в мене не має, але добавив співчутливо, що справи кепські і потрібно довго лікуватись, а результат може бути позитивним тільки коли витримати послідовність і режим лікування. Я дивися на знімки і раптом від чув, що біль пройшла. 
Вислухавши доктора кивнув головою і  сказав добре: - пишіть план лікування і рецепт на ліки. Доктора почали завзято писати, щось у карточці, а доктор на звичайному листку написав назви ліків. Я взяв папірець подивився і прочитав одну назву Трамадол. Підняв очі на доктора і спитав - де ж такі дорогі ліки купувати. Чотири найменувань ліків по три ампули для початку, що вияснить як подіють. Вартість ліків 250 доларів США. Доктор по діловому підвівся і попросив мене підійти до вікна. Бачиш темно-синього Опеля. Підійдеш до водія даси йому рецепт і він відвезе тебе в аптеку, де ці ліки завжди є в наявності, там і далі будете купляти ліки на весь курс. Електричка їхала далі. Народу ставало менше і не так жарко. Дівчина мовчики слухала. 
Перш чим їхати в аптеку, я пішов додому і продивися, що то за ліки. Ліки були важкими обезболювачами. Більше я до доктора не пішов, а пішов ще раз перевірити себе на наявність яєць глистів. В трьох точках мене завірили, що ніяких яєць глистів не має, а альтернативні аналізи виявили лише високий рівень мочевої кислоти і ознаки подагри. Написали дієту і призначили аллопурінол, якого я не вживав, а почав дотримуватись дієти, виключив з раціону пиво, зменшив каву і горілку. Болі пройшли і більше не повертались. 
Перед тим як заснути прокрутив всю цю історію з докторами і згадав: - доктор і медсестра побачивши мій гаманець, купюри в ньому і одяг, в якому я прийшов вирішив, що мене можна буде доїти до смерті і за ці гроші вивчити свої дітей на докторів.
Знову випив водички я порадив дівчині їхати на Польшу, на роботу і там пройти обстеження. Обмінялись скайпами.
Десь через місяць мені на скайп прийшо запит від дівчини. Ми поговорили. Вона радісно сказала, що у неї не має ніякого раку, а зрушились дрібні камінчики в нирках і пісок, які потихеньку самі війшли після прийому мінеральної води і якихось досить дешевих, по європейських мірках, ліків. 
ВИСНОВОК.
КОМУ ЩО, А КУРЦІ ПРОСО.
ОСЬ ДИВЛЮСЬ, ЯК В ГОЛОБОМУ ЯЩИКУ, ЮТУБІ БІСНУЮТЬСЯ ДВА РУСКОЯЗИЧНІ ІУДОМАРГІНАЛИ ДОКТОР КОМОРОВСЬКИЙ, І ВЛАСНИК ЄВРОЛАБ МАХІНАТОР ПАЛЬЧЕВСЬКИЙ. 
ОБОЄ ТОПЛЯТЬ ПРОТИ ПОРОШЕНКА, ПРОТИ СУПРУН.  НЕ ПОМІЧАЮТЬ ЖОДНИХ РЕЗУЛЬТАТІВ РЕФОРМ І  ПОЗИТИВНИХ ЗМІН В БОРОДЬБІ З КОРУПЦІЄЮ.  НІЧОГО ДОБРОГО НЕ БАЧАТЬ В БЕЗВІЗІ, В ЄВРОПЕЙСЬКОМУ ВИБОРІ ПОРОШЕНКА, ГРОЙСМАНА,  ПАРУБІЯ ТА ЖАЛІЮТЬСЯ НА ПАДІННЯ ДОХОДІВ.
ЩО ДОКТОРАМ КОНОВАЛАМ ПОТРІБНО ?
КОМАРОВСЬКОМУ І ПАЛЬЧЕВСЬКОМУ ПОТРІБНІ ПАЦІЄНТИ, ЯКІ ДО НИХ УЖЕ НЕ ХОДЯТЬ, А ЇДУТЬ ПО БЕЗВІЗУ В ЄВРОПУ . ЗАПИСУЮТЬСЯ ДО ЛІКАРІВ ПО ІНТЕРНЕТУ, ДЕ ЛЮДИ ЧОМУСЬ ЛІКАРІ ПОРЯДНІ І НЕ СТВОРЮТЬ КОНВЕЄР СМЕРТІ:
 ДОКТОР- МРТ-АПТЕКА- ПОХОРОННЕ БЮРО.  

Немає коментарів:

Дописати коментар